Інформація для педагогів, батьків, громадськості
Згідно з рекомендаціями Міністерства освіти і науки України освітній процес у закладах загальної середньої освіти комунальної власності територіальної громади міста Хмільника припинений, з 28 лютого 2022 року оголошуються канікули. Школи готові продовжити навчання, як тільки буде можливість.
Всеукраїнський конкурс-виставка
«Мій вірний чотирилапий друг» серед здобувачів освіти закладів освіти
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ МИСТЕЦЬКИЙ КОНКУРС
«Плекає осінь барви золоті» (дистанційна участь)
Що таке раннє втручання і навіщо воно потрібно
З метою підвищення рівня цифрової грамотності громадян Міністерство цифрової трансформації запустило національну онлайн-платформу з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта», яка наразі доступна в мережі Інтернет за посиланням: osvita.diia.gov.ua.
На онлайн-платформі кожен громадянин може безкоштовно опанувати цифрові навички за новим сучасним форматом – освітні серіали. Наразі, на платформі доступний новий онлайн серіал «Як громаді стати цифровою» (https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-communities).
Серіал призначений для публічних службовців, яким не байдужий розвиток ІТ у своїй громаді. Слухачі отримають покрокові інструкції та рекомендації, як побудувати присутність громади в мережі та налагодити робочі процеси онлайн. Курс складається з 8 відео з вичерпною інформацією про аспекти цифровізації на рівні територіальної громади. Та допоможе систематизувати знання з цифрової трансформації та сформувати фундамент для подальших дій. У результаті проходження на вчання учасники отримають сертифікат із зазначенням кредитів обсягом 0,2 ЄКТС.
А також повідомляємо, що Міністерство цифрової трансформації України запустило на порталі Дія.Цифрова освіта оновлений національний тест на цифрову грамотність — Цифрограм 2.0. та 3 спеціалізовані тести: Цифрограм для вчителів, Цифрограм для держслужбовців та Цифрограм для медиків.
За основу для Цифрограм 2.0 було взято адаптовану Рамку цифрових компетентностей для громадян України (https://osvita.diia.gov.ua/uploads/0/1824-for_citizens.pdf), яку було створено українськими експертами на основі європейської концептуально-еталонної Рамки цифрових компетентностей для громадян ЄС (DigComp 2.1.).
Завдяки цьому в тесті визначено 30 цифрових компетентностей, які вимірюються за шістьма сферами:
1. Основи комп’ютерної грамотності.
2. Інформаційна та медіаграмотність — вміння працювати з даними.
3. Створення цифрового контенту.
4. Комунікація і взаємодія у цифровому суспільстві.
5. Безпека у цифровому середовищі.
Турбуємося про довкілля: завдання з екології для дітей
Вивчаємо з дитиною професії: хто чим займається?
Як навчити дитину вимірювати величини
Навчаємося граючи: завдання з мови та математики
Вивчаємо з дітьми материки, океани, країни, міста
Булінг: причини явища та його профілактика в школі
Як полегшити вивчення майбутнього й минулого часу в англійській мові
Відеоролик "Інституційний аудит"
Організатори: Міністерство освіти і науки України, Інститут історії України НАН України, Український науково-дослідний та освітній центр дослідження Голодомору (HREC in Ukraine), Національна спілка краєзнавців України, Науково-освітній консорціум вивчення Голодомору при Канадському інституті українських студій університету Альберти
Спеціальна тема Конкурсу 2021 року – «Регіональна/локальна історія в контексті осмислення епохи Голодомору – геноциду Українського народу»
88 років віддаляють нас від Голодомору – масштабної гуманітарної катастрофи початку 1930-х рр., жертвами якої стали мільйони людей. Небайдужість до минувшини «малої батьківщини», збереження родинної пам’яті, популяризація місцевих історичних знань – важливі компоненти формування ідентичності сучасних студій Голодомору й підтримки/зміцнення загальнонаціональної пам’яті про Голодомор – геноцид Українського народу.
У фокусі цьогорічного Конкурсу – комплексні дослідження передумов, перебігу та наслідків сталінської політики творення голоду крізь призму персонального/родинного досвіду, історії певних регіонів, місцевостей (області, райони, міста, села та ін.) як складових єдиного загальноукраїнського простору.
Організатори очікують від конкурсантів демонстрації ґрунтовних знань у царині краєзнавчого аспекту голодоморних студій та неформального підходу у пошуку відповідей на питання: як наші знання про історичне минуле можуть допомогти нам краще зрозуміти сьогодення, стати сильнішими й успішними у особистісній реалізації та досягненні єдності в подоланні суспільних викликів, зокрема – що саме кожен з нас і всі гуртом можемо зробити для посилення ролі місцевих спільнот у збереженні історичної пам’яті та захисті об’єктів культурної спадщини, пов’язаних з епохою Голодомору.
Номінації Конкурсу:
- Кращі дослідницькі та мистецькі роботи учнів закладів загальної середньої освіти, з підномінаціями: кращі роботи учнів 5-8 класів; кращі роботи учнів 9-11 класів.
- Кращі методичні розробки уроку/лекції та мистецькі роботи вчителів закладів загальної середньої освіти/викладачів закладів вищої освіти.
- Кращі наукові та мистецькі роботи студентів, аспірантів, науковців (віком до 35 років).
Нагороди переможцям:
- В кожній із номінацій/підномінацій – по шість переможців, із врученням відповідно дипломів 1-го, 2-го, 3-го ступенів та грошової винагороди відповідно 5 тис. грн., 3 тис. грн., 2 тис. грн. на подальше поглиблення й поширення результатів наукової і творчої діяльності в царині проблематики Голодомору.
- Додатково у кожній із номінацій/підномінацій 10 робіт, із врученням заохочувального диплому та грошової винагороди в розмірі 1000 грн. на подальше поглиблення й поширення результатів наукової і творчої діяльності в царині проблематики Голодомору.
- Переможці Конкурсу по усіх номінаціях/підномінаціях, які здобули 1-е, 2-е, 3-є місця, запрошуватимуться до столиці України м. Києва на урочисту церемонію нагородження (за наявності Міжнародного свідоцтва про вакцинацію або довідки про негативні результати ПЛР-тесту на COVID-19).
- Для всіх конкурсантів – електронні Дипломи учасників (за додатковим зверненням до Організаторів).
На Конкурс подаються лише оригінальні, раніше неопубліковані/неоприлюднені наукові та мистецькі роботи.
Терміни проведення Конкурсу:
- Наукові та мистецькі роботи приймаються на Конкурс до 14 листопада, підведення підсумків, нагородження переможців – останній тиждень листопада 2021 р.
Конкурсні роботи просимо надсилати:
- Поштою (виключно для творів образотворчого мистецтва): 02068, м. Київ, а/с 74, із позначенням «VI Міжнародний міждисциплінарний конкурс – 2021».
- Електронною поштою (відповідно до номінацій):
Кращі роботи учнів: konkurs.mk.2021school@gmail.com
Кращі роботи вчителів: konkurs.mk.2021teacher@gmail.com
Кращі роботи молодих науковців:
konkurs.mk.2021scholar@gmail.com
Детальніше про Умови Конкурсу:
- На сайті Міністерства освіти і науки України: www.mon.gov.ua
- На сайті HREC in Ukraine: www.holodomor-hrec.com (розділ «Можливості»)
Про внесення змін до деяких законів
Всеукраїнський конкурс плакату "Я-Україна"/Положення Всеукраїнського конкурсу «Я – Україна!»
Запрошення на щомісячний круглий стіл "Гуманна Педагогіка в школі"
Проєкт “Моя кар’єра в Україні”
Що таке емоційний інтелект, ненасильницьке спілкування та як мирно розв’язувати конфлікти
Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Намалюй свою «МРІЮ»
Всеукраїнський конкурс-рейтинг загальноосвітніх навчальних закладів по роботі з обдарованими дітьми
ІІІ Молодіжна науково-практична конференція «Безпека на дорозі»
Акція “Створюємо ліси разом”. Відновлення лісів: шлях до відродження та добробуту
Україна приєднується до 6-го Глобального Тижня безпеки дорожнього руху 2021
Всеукраїнське змагання шкіл з безпеки дорожнього руху “Хештег-Марафон #SafetyChallenge#Love30”
Підліткам та їх батькам. Спілкування: просто про складне
Учнів 4-х та 9-х класів звільнено від проходження ДПА у 2020/2021 навчальному році
Психологія. Метафоричні асоціативні картки: МАК
Проект «Програма медіаграмотності для громадян»
15 кращих українських проектів з медіаграмотності
День пам’яті українців, які рятували євреїв під час Другої світової – 14 травня
Безпека дітей в Інтернеті
Не ігнорувати і не забороняти: як захистити дітей від кібербулінгу
Щодо необхідності проведення додаткових профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків
Критика – це добре. Як пояснити дітям, що таке критичне мислення і як ним користуватись
Емоційний розвиток дітей. Як батьки можуть допомогти і не нашкодити
Інфографіка, яка захистить тебе від коронавірусу
ІнфоГрафіка "Безпечний Інтернет"
XV (ювілейний) Всеукраїнський конкурс шкільних малюнків «Мої права»,
з нагоди Міжнародного дня захисту дітей та 30-річниці Незалежності України
Наказ МОН про деякі питання організації дистанційного навчання
Новий Санітарний регламент для шкіл який розпочав діяти з 1 січня 2021 року
Платформа GIOS - перша Українська онлайн платформа з вивчення математики, що має гриф МОН. GIOS створено для допомоги вчителям, учням та батькам.
Про проєкти Be Smart та ПроШколу
ПОЛОЖЕННЯ І ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ-ФЕСТИВАЛЮ «ГОНТА-FEST»
Про конкурс Колосок весняний 2020
Нагадуємо, що МОН запустило сайт про ключові зміни в освітньому процесі через карантин.