Інформація для педагогів, батьків, громадськості

Головна » Інформація для педагогів, батьків, громадськості    

 

Згідно з рекомендаціями Міністерства освіти і науки України  освітній процес у закладах загальної середньої освіти комунальної власності територіальної громади міста Хмільника припинений, з 28 лютого 2022 року оголошуються канікули. Школи готові продовжити навчання, як тільки буде можливість.

Всеукраїнський конкурс-виставка

«Мій вірний чотирилапий друг» серед здобувачів освіти  закладів освіти

 


ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ МИСТЕЦЬКИЙ КОНКУРС 

«Плекає осінь барви золоті» (дистанційна участь)

 


Деякі питання створення системи надання послуги раннього втручання для забезпечення розвитку дитини, збереження її здоров'я та життя  

Що таке раннє втручання і навіщо воно потрібно

 

 З метою підвищення рівня цифрової грамотності громадян Міністерство цифрової трансформації запустило національну онлайн-платформу з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта», яка наразі доступна в мережі Інтернет за посиланням: osvita.diia.gov.ua.

    На онлайн-платформі кожен громадянин може безкоштовно опанувати цифрові навички за новим сучасним форматом – освітні серіали. Наразі, на платформі доступний новий онлайн серіал «Як громаді стати цифровою» (https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-communities).
    Серіал призначений для публічних службовців, яким не байдужий розвиток ІТ у своїй громаді. Слухачі отримають покрокові інструкції та рекомендації, як побудувати присутність громади в мережі та налагодити робочі процеси онлайн. Курс складається з 8 відео з вичерпною інформацією про аспекти цифровізації на рівні територіальної громади. Та допоможе систематизувати знання з цифрової трансформації та сформувати фундамент для подальших дій. У результаті проходження на вчання учасники отримають сертифікат із зазначенням кредитів обсягом 0,2 ЄКТС.
    А також повідомляємо, що Міністерство цифрової трансформації України запустило на порталі Дія.Цифрова освіта оновлений національний тест на цифрову грамотність — Цифрограм 2.0. та 3 спеціалізовані тести: Цифрограм для вчителів, Цифрограм для держслужбовців та Цифрограм для медиків.
 За основу для Цифрограм 2.0 було взято адаптовану Рамку цифрових компетентностей для громадян України (https://osvita.diia.gov.ua/uploads/0/1824-for_citizens.pdf), яку було створено українськими експертами на основі європейської концептуально-еталонної Рамки цифрових компетентностей для громадян ЄС (DigComp 2.1.).
    Завдяки цьому в тесті визначено 30 цифрових компетентностей, які вимірюються за шістьма сферами:
1. Основи комп’ютерної грамотності.
2. Інформаційна та медіаграмотність — вміння працювати з даними.
3. Створення цифрового контенту.
4. Комунікація і взаємодія у цифровому суспільстві.
5. Безпека у цифровому середовищі.


 Турбуємося про довкілля: завдання з екології для дітей

 Вивчаємо з дитиною професії: хто чим займається?

 Як навчити дитину вимірювати величини

 Навчаємося граючи: завдання з мови та математики

 Вивчаємо з дітьми материки, океани, країни, міста

 Булінг: причини явища та його профілактика в школі

 Як полегшити вивчення майбутнього й минулого часу в англійській мові


  Відеоролик "Якісна школа"

Відеоролик "Інституційний аудит"


Про вшанування пам’яті дітей, які загинули внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України


 

 
 ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ В VI МІЖНАРОДНОМУ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ КОНКУРСІ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА МАНЯКА ТА ЛІДІЇ КОВАЛЕНКО

Організатори: Міністерство освіти і науки України, Інститут історії України НАН України, Український науково-дослідний та освітній центр дослідження Голодомору (HREC in Ukraine), Національна спілка краєзнавців України, Науково-освітній консорціум вивчення Голодомору при Канадському інституті українських студій університету Альберти

Спеціальна тема Конкурсу 2021 року – «Регіональна/локальна історія в контексті осмислення епохи Голодомору – геноциду Українського народу»

88 років віддаляють нас від Голодомору – масштабної гуманітарної катастрофи початку 1930-х рр., жертвами якої стали мільйони людей. Небайдужість до минувшини «малої батьківщини», збереження родинної пам’яті, популяризація місцевих історичних знань – важливі компоненти формування ідентичності сучасних студій Голодомору й підтримки/зміцнення загальнонаціональної пам’яті про Голодомор – геноцид Українського народу.

У фокусі цьогорічного Конкурсу – комплексні дослідження передумов, перебігу та наслідків сталінської політики творення голоду крізь призму персонального/родинного досвіду, історії певних регіонів, місцевостей (області, райони, міста, села та ін.) як складових єдиного загальноукраїнського простору.

Організатори очікують від конкурсантів демонстрації ґрунтовних знань у царині краєзнавчого аспекту голодоморних студій та неформального підходу у пошуку відповідей на питання: як наші знання про історичне минуле можуть допомогти нам краще зрозуміти сьогодення, стати сильнішими й успішними у особистісній реалізації та досягненні єдності в подоланні суспільних викликів, зокрема – що саме кожен з нас і всі гуртом можемо зробити для посилення ролі місцевих спільнот у збереженні історичної пам’яті та захисті об’єктів культурної спадщини, пов’язаних з епохою Голодомору.

Номінації Конкурсу:

  • Кращі дослідницькі та мистецькі роботи учнів закладів загальної середньої освіти, з підномінаціями: кращі роботи учнів 5-8 класів; кращі роботи учнів 9-11 класів.
  • Кращі методичні розробки уроку/лекції та мистецькі роботи вчителів закладів загальної середньої освіти/викладачів закладів вищої освіти.
  • Кращі наукові та мистецькі роботи студентів, аспірантів, науковців (віком до 35 років).

Нагороди переможцям:

  • В кожній із номінацій/підномінацій – по шість переможців, із врученням відповідно дипломів 1-го, 2-го, 3-го ступенів та грошової винагороди відповідно 5 тис. грн., 3 тис. грн., 2 тис. грн. на подальше поглиблення й поширення результатів наукової і творчої діяльності в царині проблематики Голодомору.
  • Додатково у кожній із номінацій/підномінацій 10 робіт, із врученням заохочувального диплому та грошової винагороди в розмірі 1000 грн. на подальше поглиблення й поширення результатів наукової і творчої діяльності в царині проблематики Голодомору.
  • Переможці Конкурсу по усіх номінаціях/підномінаціях, які здобули 1-е, 2-е, 3-є місця, запрошуватимуться до столиці України м. Києва на урочисту церемонію нагородження (за наявності Міжнародного свідоцтва про вакцинацію або довідки про негативні результати ПЛР-тесту на COVID-19).
  • Для всіх конкурсантів – електронні Дипломи учасників (за додатковим зверненням до Організаторів).

На Конкурс подаються лише оригінальні, раніше неопубліковані/неоприлюднені наукові та мистецькі роботи.

Терміни проведення Конкурсу:

  • Наукові та мистецькі роботи приймаються на Конкурс до 14 листопада, підведення підсумків, нагородження переможців – останній тиждень листопада 2021 р.

Конкурсні роботи просимо надсилати:

  • Поштою (виключно для творів образотворчого мистецтва): 02068, м. Київ, а/с 74, із позначенням «VI Міжнародний міждисциплінарний конкурс – 2021».
  • Електронною поштою (відповідно до номінацій):

Кращі роботи учнів: konkurs.mk.2021school@gmail.com

Кращі роботи вчителів: konkurs.mk.2021teacher@gmail.com

Кращі роботи молодих науковців:

konkurs.mk.2021scholar@gmail.com

Детальніше про Умови Конкурсу:

  • На сайті Міністерства освіти і науки України: www.mon.gov.ua
  • На сайті HREC in Ukraine: www.holodomor-hrec.com (розділ «Можливості»)

 

Про внесення змін до деяких законів


 

 

Всеукраїнський конкурс плакату "Я-Україна"/Положення Всеукраїнського конкурсу «Я – Україна!»

ІІІ Всеукраїнський учнівський конкурс наукових есе «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ В ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ» 10-19 травня 2021 року

Запрошення на щомісячний круглий стіл "Гуманна Педагогіка в школі"

Проєкт “Моя кар’єра в Україні”

Що таке емоційний інтелект, ненасильницьке спілкування та як мирно розв’язувати конфлікти

Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Намалюй свою «МРІЮ»

Всеукраїнський конкурс-рейтинг загальноосвітніх навчальних закладів по роботі з обдарованими дітьми

ІІІ Молодіжна науково-практична конференція «Безпека на дорозі»

Акція “Створюємо ліси разом”. Відновлення лісів: шлях до відродження та добробуту

 Cyber Basketball School Games

Україна приєднується до 6-го Глобального Тижня безпеки дорожнього руху 2021

Всеукраїнське змагання шкіл з безпеки дорожнього руху “Хештег-Марафон #SafetyChallenge#Love30”


Підліткам та їх батькам. Спілкування: просто про складне


Учнів 4-х та 9-х класів звільнено від проходження ДПА у 2020/2021 навчальному році


 Про звільнення від проходження ДПА учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2020/2021 навчальному році (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 березня 2021 року за № 338/35960)


Психологія. Метафоричні асоціативні картки: МАК

Тренінговий центр GoCamp

Проект «Програма медіаграмотності для громадян»

15 кращих українських проектів з медіаграмотності

День пам’яті українців, які рятували євреїв під час Другої світової – 14 травня


Безпека дітей в Інтернеті

Не ігнорувати і не забороняти: як захистити дітей від кібербулінгу

 Щодо необхідності проведення додаткових  профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків


Критика – це добре. Як пояснити дітям, що таке критичне мислення і як ним користуватись

Емоційний розвиток дітей. Як батьки можуть допомогти і не нашкодити


Інфографіка, яка захистить тебе від коронавірусу

ІнфоГрафіка "Безпечний Інтернет"


Стартує 16-та Всеукраїнська акція «Серце до Серця» – «Здорові немовлята!»з метою закупівлі неонатального медичного обладнання для дитячих лікарень України


 XV (ювілейний) Всеукраїнський конкурс шкільних малюнків «Мої права», 

з нагоди Міжнародного дня захисту дітей та 30-річниці Незалежності України 


 Наказ МОН про деякі питання організації дистанційного навчання

 Новий Санітарний регламент для шкіл який розпочав діяти з 1 січня 2021 року

  Лист МОН ДПА ЗНО


 

  Платформа GIOS - перша Українська онлайн платформа з вивчення математики, що має гриф МОН. GIOS створено для допомоги вчителям, учням та батькам.


 Всеукраїнський літературний конкурс для дітей та юнацтва імені М.І.Чабанівського «Природи ніжний пагінець»


  Про вебінар 15.04.2020 р.



 Про проєкти Be Smart та ПроШколу
 

ПОЛОЖЕННЯ І ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ-ФЕСТИВАЛЮ «ГОНТА-FEST»

  Про конкурс Колосок весняний 2020

Інформація для ознайомлення  


 Нагадуємо, що МОН запустило сайт про ключові зміни в освітньому процесі через карантин.