Вчителям

Головна » Вчителям   

  
Графік підвищення кваліфікації педагогічних працівників Кожухівського ліцею Хмільницької міської ради на 2024 р.

Як навчати під час війни: чекліст учителя на дистанційці

Чек-лист вчителю: 5 нормативних документів, які потрібно опрацювати на початок навчального року

Що вчитель має знати про свої права у 2021 році

Класному керівнику усе для роботи

Всеукраїнський олімпійський урок та Олімпійський тиждень


Всеукраїнський конкурс-виставка

«Мій вірний чотирилапий друг» серед здобувачів освіти  закладів освіти


ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ МИСТЕЦЬКИЙ КОНКУРС 

«Плекає осінь барви золоті» (дистанційна участь)


30 років Незалежності України – 30 уроків: Інформаційно-методичні матеріали для проведення Дня знань та Першого уроку в 2021/2022 н.р.

 Методичні та інформаційні матеріали Українського інституту національної пам'яті "Щодо відзначення Дня пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України"

Інформаційні матеріали Українського інституту національної пам'яті до 25-річчя від дня ухвалення Конституції України


  Лист МОН від 09.08.2021 № 1/9-404 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році”


Лист МОН від 16.07.2021 № 1/9-362 “Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок””

 

ОСВІТНІ ПРОГРАМИ


 День пам’яті захисників України (матеріали до Першого уроку 2021-2022 н.р.)

Щороку 29 серпня в Україні відзначається День пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України.

Цей день встановлено Указом Президента України від 23 серпня 2019 року № 621 для увічнення героїзму військовослужбовців і добровольців, котрі віддали життя за Батьківщину, як нагадування про одну із найкривавіших подій війни на сході України – Іловайську трагедію.

Український інститут національної пам’яті розробив тематичні методичні й інформаційні матеріали про відзначення Дня пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність суверенітет і територіальну цілісність України.

З інформаційними матеріалами можна ознайомитися ТУТ…

Рекомендуємо послуговуватися ними під час підготовки та проведення першого уроку у 2021/2022 навчальному році.


Вчительський конструктор: урок до 30-річчя Незалежності

30 років Незалежності України – 30 уроків: Інформаційно-методичні матеріали для проведення Дня знань та Першого уроку в 2021/2022 н. р.

Розроблені інформаційно-методичні матеріали «30 років – 30 уроків» допоможуть педагогам ефективно організувати підготовку до проведення Дня знань і Першого уроку у 2021/2022 н. р. та сприятимуть формуванню патріотичних почуттів здобувачів освіти. Запропоновані розробки доповнені елементами візуалізації – відеонарисами про Україну та українців, виконаними у техніці пісочної анімації, що забезпечить їх творче використання. Інформаційно-методичні матеріали стануть у нагоді для подальшого використання в закладах освіти у процесі формування патріотичних почуттів та ціннісно орієнтованого навчання і виховання здобувачів освіти.

  1 вересня без стресу: таємна стратегія вчителя для першого дня у школі


Наказ МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”

  Нові методичні рекомендації оцінювання учнів 1-4 класів


Збірники календарних планувань з усіх предметів

 Збірник календарно-тематичних планувань для 1 класу (НУШ) на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 2 класу (НУШ) на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 3 класу (НУШ) на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 4 класу (НУШ) на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з української мови та літератури на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань уроків зарубіжної літератури на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з математики на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з англійської мови на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з історії та правознавства на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з біології на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з хімії на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з фізики та астрономії на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з географії на 2021-2022 н.р.


Науково-практична конференція 

Методичні рекомендації Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума» - «Пам’яті українців, які рятували євреїв під час Другої світової війни»

Лист щодо освітнього проєкту «Діалоги про війну»

Матеріали Українського інституту національної пам’яті до відзначення Дня пам’яті та примирення (8 травня) та  Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (9 травня)

Інформаційні матеріали до Дня Незалежності України і Дня Державного Прапора України

 КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ ЩОДО ТЕМИ АНТИБУЛІНГУ

Навчально-методичний посібник «Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти».


Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності.

 З метою підвищення рівня цифрової грамотності громадян Міністерство цифрової трансформації запустило національну онлайн-платформу з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта», яка наразі доступна в мережі Інтернет за посиланням: osvita.diia.gov.ua.

    На онлайн-платформі кожен громадянин може безкоштовно опанувати цифрові навички за новим сучасним форматом – освітні серіали. Наразі, на платформі доступний новий онлайн серіал «Як громаді стати цифровою» (https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-communities).
    Серіал призначений для публічних службовців, яким не байдужий розвиток ІТ у своїй громаді. Слухачі отримають покрокові інструкції та рекомендації, як побудувати присутність громади в мережі та налагодити робочі процеси онлайн. Курс складається з 8 відео з вичерпною інформацією про аспекти цифровізації на рівні територіальної громади. Та допоможе систематизувати знання з цифрової трансформації та сформувати фундамент для подальших дій. У результаті проходження на вчання учасники отримають сертифікат із зазначенням кредитів обсягом 0,2 ЄКТС.
    А також повідомляємо, що Міністерство цифрової трансформації України запустило на порталі Дія.Цифрова освіта оновлений національний тест на цифрову грамотність — Цифрограм 2.0. та 3 спеціалізовані тести: Цифрограм для вчителів, Цифрограм для держслужбовців та Цифрограм для медиків.
 За основу для Цифрограм 2.0 було взято адаптовану Рамку цифрових компетентностей для громадян України (https://osvita.diia.gov.ua/uploads/0/1824-for_citizens.pdf), яку було створено українськими експертами на основі європейської концептуально-еталонної Рамки цифрових компетентностей для громадян ЄС (DigComp 2.1.).
    Завдяки цьому в тесті визначено 30 цифрових компетентностей, які вимірюються за шістьма сферами:
1. Основи комп’ютерної грамотності.
2. Інформаційна та медіаграмотність — вміння працювати з даними.
3. Створення цифрового контенту.
4. Комунікація і взаємодія у цифровому суспільстві.
5. Безпека у цифровому середовищі.
6. Вирішення технічних проблем — навчання впродовж життя у цифровому суспільстві.


 ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ В VI МІЖНАРОДНОМУ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ КОНКУРСІ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА МАНЯКА ТА ЛІДІЇ КОВАЛЕНКО

Організатори: Міністерство освіти і науки України, Інститут історії України НАН України, Український науково-дослідний та освітній центр дослідження Голодомору (HREC in Ukraine), Національна спілка краєзнавців України, Науково-освітній консорціум вивчення Голодомору при Канадському інституті українських студій університету Альберти

Спеціальна тема Конкурсу 2021 року – «Регіональна/локальна історія в контексті осмислення епохи Голодомору – геноциду Українського народу»

88 років віддаляють нас від Голодомору – масштабної гуманітарної катастрофи початку 1930-х рр., жертвами якої стали мільйони людей. Небайдужість до минувшини «малої батьківщини», збереження родинної пам’яті, популяризація місцевих історичних знань – важливі компоненти формування ідентичності сучасних студій Голодомору й підтримки/зміцнення загальнонаціональної пам’яті про Голодомор – геноцид Українського народу.

У фокусі цьогорічного Конкурсу – комплексні дослідження передумов, перебігу та наслідків сталінської політики творення голоду крізь призму персонального/родинного досвіду, історії певних регіонів, місцевостей (області, райони, міста, села та ін.) як складових єдиного загальноукраїнського простору.

Організатори очікують від конкурсантів демонстрації ґрунтовних знань у царині краєзнавчого аспекту голодоморних студій та неформального підходу у пошуку відповідей на питання: як наші знання про історичне минуле можуть допомогти нам краще зрозуміти сьогодення, стати сильнішими й успішними у особистісній реалізації та досягненні єдності в подоланні суспільних викликів, зокрема – що саме кожен з нас і всі гуртом можемо зробити для посилення ролі місцевих спільнот у збереженні історичної пам’яті та захисті об’єктів культурної спадщини, пов’язаних з епохою Голодомору.

Номінації Конкурсу:

  • Кращі дослідницькі та мистецькі роботи учнів закладів загальної середньої освіти, з підномінаціями: кращі роботи учнів 5-8 класів; кращі роботи учнів 9-11 класів.
  • Кращі методичні розробки уроку/лекції та мистецькі роботи вчителів закладів загальної середньої освіти/викладачів закладів вищої освіти.
  • Кращі наукові та мистецькі роботи студентів, аспірантів, науковців (віком до 35 років).

Нагороди переможцям:

  • В кожній із номінацій/підномінацій – по шість переможців, із врученням відповідно дипломів 1-го, 2-го, 3-го ступенів та грошової винагороди відповідно 5 тис. грн., 3 тис. грн., 2 тис. грн. на подальше поглиблення й поширення результатів наукової і творчої діяльності в царині проблематики Голодомору.
  • Додатково у кожній із номінацій/підномінацій 10 робіт, із врученням заохочувального диплому та грошової винагороди в розмірі 1000 грн. на подальше поглиблення й поширення результатів наукової і творчої діяльності в царині проблематики Голодомору.
  • Переможці Конкурсу по усіх номінаціях/підномінаціях, які здобули 1-е, 2-е, 3-є місця, запрошуватимуться до столиці України м. Києва на урочисту церемонію нагородження (за наявності Міжнародного свідоцтва про вакцинацію або довідки про негативні результати ПЛР-тесту на COVID-19).
  • Для всіх конкурсантів – електронні Дипломи учасників (за додатковим зверненням до Організаторів).

На Конкурс подаються лише оригінальні, раніше неопубліковані/неоприлюднені наукові та мистецькі роботи.

Терміни проведення Конкурсу:

  • Наукові та мистецькі роботи приймаються на Конкурс до 14 листопада, підведення підсумків, нагородження переможців – останній тиждень листопада 2021 р.

Конкурсні роботи просимо надсилати:

  • Поштою (виключно для творів образотворчого мистецтва): 02068, м. Київ, а/с 74, із позначенням «VI Міжнародний міждисциплінарний конкурс – 2021».
  • Електронною поштою (відповідно до номінацій):

Кращі роботи учнів: konkurs.mk.2021school@gmail.com

Кращі роботи вчителів: konkurs.mk.2021teacher@gmail.com

Кращі роботи молодих науковців:

konkurs.mk.2021scholar@gmail.com

Детальніше про Умови Конкурсу:

  • На сайті Міністерства освіти і науки України: www.mon.gov.ua
  • На сайті HREC in Ukraine: www.holodomor-hrec.com (розділ «Можливості»)

 


Всеукраїнський форум «Освіта, базована на цінностях»

   Всеукраїнський конкурс плакату "Я-Україна"/Положення Всеукраїнського конкурсу «Я – Україна!»

    У школах стартує освітня програма «Супергерої FAST»

Запрошення на щомісячний круглий стіл "Гуманна Педагогіка в школі"


Проводь найбільший урок у світі з екології та кліматичних змін!

Нагадуємо, що до Дня Землі разом із Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) EdEra розробила план та матеріали до Найбільшого уроку у світі з екології та кліматичних змін «Планета — мій дім».
Цей урок створено, щоб розповісти учням про екологічну культуру, відповідальне споживання у контексті Цілей сталого розвитку та надихнути їх своїми щоденними діями протидіяти зміні клімату.
Урок розрахований на учнів 5–8 класів, але за потреби вчителі початкових та старших класів можуть адаптувати матеріал під власні потреби.


 Всеукраїнський конкурс-рейтинг загальноосвітніх навчальних закладів по роботі з обдарованими дітьми

«ШКОЛА - ДЖЕРЕЛО ТАЛАНТІВ»

 
 
 

  Україна приєднується до 6-го Глобального Тижня безпеки дорожнього руху 2021

 Всеукраїнське змагання шкіл з безпеки дорожнього руху “Хештег-Марафон #SafetyChallenge#Love30”

Єдиний національний урок "Будь помітним на дорозі"


 Запрошуємо вас приєднатися до цікавої події, яку ми організовуємо разом із засновником проєкту психологічної підтримки та розвитку МИ РАЗОМ ВДОМА - проєкт психологічної підтримки та розвитку психологом та сертифікованим тренером Світланою Безпалою.


  5 квітня (понеділок) буде проведено безкоштовний вебінар для вчителів "ЯК ПІДТРИМАТИ СЕБЕ: СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ В УМОВАХ КРИЗИ COVID-19".


 Примирити учнів: як допомогти дітям вирішувати конфлікти

Навчальні матеріали "Інфомедійна грамотність на уроках мистецтва" для учнів 9 класу

Навчально-методичні матеріали для вчителя «Інфомедійна грамотність на уроках української мови» для 8–9 класів


Дистанційні та онлайн-сервіси в освіті


Організація дистанційного навчання в системі позашкільної освіти


Інструменти для організації дистанційного навчання учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій


120 безкоштовних онлайн-курсів від українських навчальних платформ: Prometheus, Edera, ВУМonline, Wisecow


Тренінговий центр Освіторії є платформою для розвитку, навчання та натхнення освітян

15 кращих українських проектів з медіаграмотності


35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ


Інтерактивне навчання: інструменти та технології для цікавих уроків


Підвищення кваліфікації освітян



Українські платформи та ресурси для самоосвіти вчителів


Щорічний обласний конкурс «Творча скарбничка»

Про проведення міського етапу обласного конкурсу
«Творча скарбничка - 2021»


Про обласний конкурс відеонарисів  «Європейські  сюжети історії Вінниччини» для учнівської молоді 9-11 класів 


 Анонсуємо ІІІ Міжнародний симпозіум «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»

 Запрошуємо Вас взяти участь у роботі ІІІ Міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління», який буде проводитися в режимі on-line із використанням платформи Zoom. Детальніше в інформаційному листі.


Щодо необхідності проведення додаткових  профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків

7 порад для вчителів, як навчити учнів безпечної поведінки в інтернеті


 XV (ювілейний) Всеукраїнський конкурс шкільних малюнків «Мої права», 
з нагоди Міжнародного дня захисту дітей та 30-річниці Незалежності України 


COVID-19: уроки для учнів 6-10 класів. Урок розроблено в рамках спільного проєкту з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні


Онлайн-курс «Захист персональних даних» вже доступний для навчання та чекає на своїх слухачів!


Шкільна всеукраїнська дистанційна ОЛІМПІАДА «Всеосвіта Зима - 2020/21»


 VIII Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» (Зима 2021)

Участь безкоштовна  Інтернет-олімпіади «На Урок» — цікавий інтерактив для учня та зручний інструмент контролю знань школярів для вчителя.


  Всеукраїнська школа онлайн

В Україні презентували платформу для дистанційного та змішаного навчання «Всеукраїнська школа онлайн».

У Міністерстві освіти зазначають, що платформа створена з метою забезпечення рівного доступу до якісної шкільної освіти учнів 5-11 класів в умовах дистанційного навчання.
На сайті Всеукраїнської школи онлайн розміщені матеріали, що пройшли експертизу та відповідають державним освітнім стандартам.
Планується, що Всеукраїнська школа онлайн забезпечить учнів відеопоясненнями, конспектом, тестами та можливістю відстежувати свій навчальний прогрес. А вчителів — необхідними методичними рекомендаціями та прикладами застосування сучасних освітніх технологій.
Наразі контент платформи розрахований на два тижні навчання відповідно до календарного плану, та щотижня він буде доповнюватися.
Тож переходьте та навчайтесь комфортно за посиланням ➡️ https://lms.e-school.net.ua/
 

 VII Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» (Осінь 2020)

 Шкільна всеукраїнська дистанційна

 

 До уваги вчителів математики!

GIOS - перша Українська онлайн платформа з вивчення математики, що має гриф МОН. GIOS створено для допомоги вчителям, учням та батькам.


 

Щоб дізнатися більше про академічну доброчесність та впроваджувати її засади в школі  ви можете пройти онлайн-курс «Академічна доброчесність» для вчителів старших класів.


 Освітній проект «На Урок» запрошує учнів взяти участь у VI Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок», яка проходить з 24 квітня вересня по 22 травня 2020 року (реєстрація - з 23.04 по 20.05, виконання завдань - з 27.04 по 20.05, оприлюднення результатів - 22 травня).

Інтернет-олімпіада «На Урок» проходить у традиційному онлайн-режимі, а значить, діти можуть виконати завдання у зручний час. Кожен зможе перевірити свої знання, адже олімпіада ґрунтується на шкільній програмі та розрахована на учнів із різним рівнем підготовки. Реєстрація відкрита протягом усього періоду проведення олімпіади. Участь безкоштовна.

Зареєструватися для участі у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок» можна на сайті Освітнього проекту «На Урок» за посиланням https://naurok.com.ua/olimpiada. Пропонуємо ознайомитись із положенням про інтернет-олімпіаду.


  Шкільна всеукраїнська дистанційна

Олімпіада «Всеосвіта Весна – 2020» vseosvita.ua/olympiad

Подати заявку на участь в олімпіадах можуть як вчителі , так і батьки – всі, хто бажає перевірити знання дітей.

Команда спеціалістів проєкту «Всеосвіта» розробила надзвичайно зручну систему користування порталом,

завдяки якій Ви маєте змогу самостійно контролювати процес проходження учнями олімпіад та проводити

детальну роботу над помилками.


Всеукраїнський конкурс «#ТГШ206: Таємниця генія Шевченка»

Шукаєте способи для додаткової мотивації учнів до навчання? Додайте трохи цікавості та відчуття змагання! І

зробити це вам допоможуть цікаві інтернет-конкурси від «На Урок».naurok.com.ua/konkurs


 Конкурс «Основи кібербезпеки» є важливим для школярів, адже мало вміти працювати в Інтернеті. Потрібно працювати безпечно. Питання конкурсу змушують задумуватись, аналізувати та критично оцінювати інформацію. Отже, крім необхідних знань, будуть здобуті й корисні навички.vseosvita.ua/konkurs


  Всеукраїнська  інтернет-олімпіада  «На Урок»

Реєстрація з 26 грудня 2019 по 28 лютого naurok.com.ua/olimpiada

Онлайн олімпіада "Креативність і математика" для учнів та учениць 5 класу. Деталі за посиланням:www.storybook.com.ua/post/%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD-%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BC%D0%BF%D1%96%D0%B0%D0%B4%D0%B0-%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%96-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0


Фізика – це просто! Та чи кожен учень погодиться з цим твердженням? Так, на жаль, діти нерідко вважають, що фізика надто складна. Чому? Може, вони просто не знають, наскільки вона цікава?

Допомогти дітям зрозуміти фізику легко. Достатньо показати їм, що весь світ навколо нас – це чиста фізика! Ось, наприклад, світло, яке, як ми знаємо, насправді є електромагнітними хвилями видимого спектру – це теж суто фізичне явище. І при цьому світло – це те, без чого ми просто не можемо існувати.

Тож як показати учням, що фізика насправді захоплива та неймовірна? Демонструвати різноманітні досліди? Звісно, але не тільки! Що подобається дітям не менше, ніж досліди? Конкурси!

Освітній проект «На Урок» оголошує новий цікавий конкурс для учнів 1-11 класів «Light is Fun». Брати участь можуть усі: завдання конкурсу адаптовані для учнів, які вже успішно проходять курс фізики (7-11 класи), і для тих, хто поступово знайомиться лише з окремими фізичними явищами (1-6 класи). Конкурс створено до Міжнародного дня світла, що проводиться за сприяння ЮНЕСКО.

Реєстрація для участі розпочалася 21 квітня і триватиме до 25 травня. Доступ до завдань учасники отримають вже 3 травня. Виконувати завдання діти можуть до 25 травня у будь-який зручний час. Доступ до результатів та нагород буде відкрито одразу після виконання завдань. Деталі за посиланням:naurok.com.ua/konkurs/light


 «3D: Думай, Дій, збережи Довкілля»: новий екологічний конкурс від «На Урок»

Уже ні для кого не є таємницею той факт, що екологічний стан нашої планети, на жаль, залишає бажати кращого. І головне завдання людства – зберегти Землю, не перетворивши її на пустелю.

Як це зробити? Для початку звернути увагу школярів на екологічні проблеми Батьківщини. Проводити тематичні виховні години, організовувати змагання, проводити екологічні заходи, ходити у походи тощо. А ще – брати участь у цікавих тематичних конкурсах, які дозволять розширити уявлення про світ та дізнатися більше про екологічні загрози.

Саме з цією метою освітній проект «На Урок» оголошує екологічний конкурс для учнів 1-11 класів «3D: Думай, Дій, збережи Довкілля». Мета  конкурсу – звернути увагу школярів на екологічні проблеми країни. Завдання конкурсу розроблені без прив’язки до шкільної програми, тож брати участь може кожен! Учні перевірять свої знання про екологічну ситуацію в Україні та світі, дізнаються безліч цікавих фактів та зрозуміють, наскільки важливо берегти наш спільний дім – Землю.

Реєстрація для участі розпочалася 21 квітня і триватиме до 15 червня. Доступ до завдань уже відкритий. Виконувати завдання діти можуть до 15 травня у будь-який зручний час. Доступ до результатів та нагород буде відкрито одразу після виконання завдань. Деталі за посиланням:naurok.com.ua/konkurs/eco


 Проект «Всеосвіта» оголошує про старт

нового сезону учнівських олімпіад «Весна – 2019»!

vseosvita.ua/olympiad

Олімпіада проводиться з метою виявлення та розвитку творчих здібностей, підвищення інтересу та загальної зацікавленості школярів загальноосвітніх учбових закладів, в тому числі шляхом підняття особистої самооцінки і розвитку впевненості в своїх силах.

drive.google.com/file/d/1pk9F7jLK9H_0jMy2fg02rp2cP9yf_DdN/view

drive.google.com/file/d/1ehOh0_bCDXANc0kan3vemKsI5Ej5lezn/view

drive.google.com/file/d/1UnKW8y_KKqyK6JxcZQFCnAlygO8BMISu/view

Завдання олімпіади складаються зі спеціально розроблених інноваційних завдань, спрямованих, насамперед, на підвищення в учнів інтересу та мотивації до навчання і дозволяють чітко визначити рівень їхніх знань, а деякі вимагають активного прояву найкращих учнівських здібностей – креативності та кмітливості.


 
 

 П’ятнадцять універсальних правил успішних учителів